10 lucruri imi plac la Ea!!!

1.Imi place atunci cand eu o privesc insistent si ea clipeste ...si intreaba mirata: Ce e?
2.Imi place modul in care crede ca omul poate desavarsi opera naturii, si continua sa se machieze cite o ora inainte sa iasa din casa (best time 20 minute...asa sa te laud).
3.Imi place atunci cand discutam banalitati si deodata are cite un moment de rarã sensibilitate si frumusete interioara.
4.Imi place starea de uimire pe care o am atunci cand se afla aproape de mine si ma priveste in ochi.
5.Imi place modul in care ne asemanam in unele privinte.
6.Imi place modul in care ne completam in alte privinte.
7.Imi place modul in care frumusetea ii este depasita doar de imensa lipsa de modestie (sa nu zici ca vrei sa ma contrazici ca doar stii ca nu poti..)
8.Imi place de starea pe care o inspira atunci cand creeaza ceva anume...indiferent daca ar fi vorba de scris sau pictat.
9.Imi place modul in care vrea sa para matura atunci cand eu vreau sa par copil...
10.Imi place....de Ea (aici stiu ca am trisat....dar vorba aia....ciocolata cu lapte Poiana, nu?).

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc