7 lucruri nu imi plac la tine!

...ca sa parafrazam un film al anilor trecuti...si am de gand sa zic aici ce anume nu suport la tine..fatã a zilelor noastre (rog eventualele persoane sa nu se simta lezate, acesta e un pamflet si rog sa fie luat ca atare).

1.Nu imi place sa te vad cum fumezi, pentru ca eu consider aceasta dizgratios, si orice baiat poate sa iti zica ca uraste ca prietena lui sa fie fumatoare. In plus fumatul iti distruge zimbetul tau atit de frumos si face ca tenul sa devina tern (deloc de neglijat as zice).
2.Nu imi place sa te privesc in timp ce te uiti la telenovele.
3.Nu imi place generatia "Cosmopolitan", cele care cred ca orice lucru poate fi facut si mai usor, folosind tehnici de a-ti face viata altfel, sau metode de a privi aiurea sau ... tot asa mai departe.
4.Nu imi place atunci cand folosesti machiajul in exces. Ai auzit de frumusetea naturala pe care ar trebui sa o pui in evidenta? Un machiaj decent e binevenit dar cand intreci masura....e altceva, ca sa nu mai zicem ca dureaza o ora sa faci treaba asta.
5.Cum spuneau niste artisti ai zilelor noastre - "ai vrut sa intri in istorie si ai intrat in geografie.." . Deci daca cultura ta se rezuma la vazut la cinema " Codul lui da Vinci " sau -Nu mersi, nu mai vreau cartea am vazut filmul...incearca sa aplici o zicatoare din intelepciunea stramosilor "Taci sau spune ceva mai de pret decat tacerea." .
6.Faptul ca stii sa injuri nu e o dovada ca esti sexy si rea, ci mai degraba vulgara, ori asta e un defect nu o calitate.
7.Incearca sa fii si tu femeie, procedeaza precum un negustor iscusit si arata-ti calitatile, aproape ca ma doare cand vad cum nu te preocupa modul in care arati sau faptul ca vrei sa faci ceea ce fac baietii...de asta voua va zice gen feminin si nu masculin.

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc