Amintiri din viitor

Motto: Love is a game where, somehow...we can both win.


Cineva mi-a spus odata demult..ca niciodata sa nu refuz un dar...indiferent cit de mic e...sau de cine e facut. Pentru ca, imi explica...ti se face un dar atunci cand e nevoie ca acel ceva sa ajunga la tine sau la altcineva anume prin intermediul tau. Nici o energie morala nu se iroseste in zadar in acest Univers, asa imi zicea. Acum, pe masura ce am crescut, ii dau perfecta dreptate. De ce ma preocupa acest indepartat eveminent?
Sa presupunem o situatie ipotetica. Ma aflu intr-un vis frumos, din care nu as vrea sa ma trezesc.
Dracusorul imi sopteste insa in ureche: - E prea frumos sa fie adevarat...e doar un vis...trezeste-te..revino la lumea reala. Nu exista povesti. Nu exista vise. Totul e doar o parere. Trezeste-te. Dar eu sunt incapatanat. Si nu vreau...sa ma trezesc din visare...
Ingerasul sopteste de asemeni: - Aici nimic nu e etern, cu exceptie Timpului care le petrece pe toate cele. Totul e doar praf peste care se asterne uitarea. Nimic nu e real. Vantul, norii, apusurile, le Tour Eiffel, totul e trecator. Dar frumusetea care le insoteste pe toate aceste realitati efemere este reala. Iar eu sunt incapatanat. Si nu vreau sa ma trezesc din visare...

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari