Amintiri

Am doua amintiri dragi mie pe care vreau sa le incredintez hartiei...

Prima, e cand mergeam cu tataia in parc, si eu aveam 5-6 ani...si alergam ca nebunul ..si el saracul dupa mine, si eu ma distram si radeam pina nu mai puteam si alergam iar....(nu te-am uitat tataie!....si sper ca nici tu...acolo unde esti acum).

A doua , cand ma duceam la frate-meu- care era clasa a 7-a- la sedinta cu parintii (ca daca se ducea tata o incasa serios de cuminte ce era) si cand am iesit cu el de mana ma opresc niste fete de clasa a 12-a de la internatul liceului si imi zic
- Sa ii zici lui Paul ca daca ne mai alearga in pauze si ne stropeste cu pistolul ala cu apa nu stiu ce ii facem!
La care eu ma intorc spre frate-meu si ii zic: Sa nu le mai alergi si sa le stropesti da? Da! Da! ranjeste el la mine.
Culmea e ca fetele au plecat multumite ca i-am zis.

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc