Ce as mai putea adauga?

Daca tot e la moda.....voi insira tot ceea ce imi trece prin cap...timp de un minut..

Ghost in the shell. Noi. Ea versus Alter ego. Erasmus din Rotterdam. Ce carte a scris el...(search google). Ea e departe si eu sunt trist. Cel mai mult imi place ca a nimerit melodia.....care o uraste frate-meu..pe iepurele de catel. Muffin inseamna briosa. Devin nostalgic. Am propriul meu critic literar. Merg pe troleu fara bilet. Dorm pe drum (aproximativ 100 km).
Am primit azi doar 2 cadouri..."Suntem tot mai aproape de stele si tot mai departe de noi insine".Imi fac probleme cu actualul loc de scarbici . Cand ai posibilitatea de a alege ce drum sa urmezi...de unde sa stii care e alegerea corecta...?
SI iar ma gandesc la Ea. Si la El..in alta ordine.... Mai pun catelul de iepure sa mai cante odata spre disperarea lui paul cu p mic. Ca vrea la calculator...si eu sunt rau si nu il las..Simt nevoia ca scriu....si ...atunci cand scriu...scriu. Si am o pofta nebuna de somn...Vreau sa dorm vreo 16 ore...si atunci cand ma trezesc sa observ ca intreaga lume s-a trezit odata cu mine. Cine esti tu? 1 minut si vreo 15 secunde...Anii tai se par ca clipe,/Clipe dulci se par ca veacuri.Over.

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari