Floricele pe campii...

...hai sa le-adunam copii, cum zicea un cantec de cand eram mic...
Mi-e dor de vara...
Mi-e dor de un pahar de lapte cald, baut la gura sobei alaturi de bunici...
Mi-e dor de pisoiul meu care nu mai e acasa...
Mi-e dor de tine....
Mi-e dor de mine...
Mi-e dor de lume...
Mi-e dor de balansoarul in care ma dadeam cind eram mic...
Mi-e dor de camera in care am crescut, si de urmele de pe peretii ei...
Mi-e dor de corabioarele de 2 lei 50 de la cofetaria de peste drum...
Mi-e dor de groapa de nisip de la gradinita...
Mi-e dor de vecinul care ne lua mingea aia de 45 atunci cand sarea la el in gradina...

Craciunul asta ma faca sa ma gandesc la:
-toate cele care mi le-am dorit si nu le-am putut avea...
-toate cele care nu mi le-am dorit dar le-am avut...
-cati prieteni am si cati de buni...frumosii de ei...

Ma simt confuz...azi pot spune ca a fost o zi aproape perfecta....si totusi...o lacrima se incapatineaza sa fuga...ceva lipseste...si nu imi dau seama ce...iar vorbele nu pot suplini aceasta lipsa...

Ma las in grija ingerasilor mei...si inchid calculatorul....

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari