Mai mult decat un joc...

Ea: eu un vers tu un vers?
Ea: indraznesti?
Je: cum sa nu
Ea: oki
Ea a: hai
Ea: u first
Je: ok...


Je: ziua a venit.....si probabil va trece in fuga
Ea a: dar ce conteaza, timpul langa tine are sa m-aduca...
Je: ...dar cine stie...intotdeauna...cand e vorba de timp
Ea: al iubirii si al pacii frumos anotimp
Je: trecand dincolo de bariere, poate sa inceapa acum
Ea: eu cred ca deja a inceput, te vad zambind, asa-i k nu te mint?
Je: Cum poti minti cand nu exista adevaruri mici sau mari
Ea: exista viata, vis, exista 4 zari...
Je: exista chiar apusuri dincolo de mari
Ea: apusuri langa tine, apusuri doar cu noi
Je: apusuri demne de amintit in doi
Ea: oh, de versurile-ti vor deveni atunci doar soapte...
Je: eu mi-ar dori doar apusul...sa nu mai vina nici o noapte
Ea: eu mi-as dori doar viata, departe de moarte
Je: ...dar ce poate fi viata fara tine, o ciocolata fara alune?
Ea :nu... eu cred ca este doar... un clopot fara sunet
Je: ...sau de ce nu un Shakespeare fara al sau sonet
Ea: un Eminescu fara a sa poezie...
Je: Nimic de care in aceasta lume al meu suflet ar vrea sa stie
Ea: un chip fara zambet, ochi fara lumina, suflet far de viata, viata far` iubire...
Je: decat asa..de o clipa,de un zambet, o minuta calda..mai bine sa ne bucuram in nestire....
Ea: oh sper ca zicerea-ti niciodata sa nu devina amintire...
Je: sau mai degraba intreaga lume sa o putem umple de iubire
Ea: doar zambete-n cer si pe pamant si-n suflet...
Je: si oarecum plutind sa fie-al nostru umblet
Ea: in cer pe-un nor, doar tu ma faci sa zbor...
Je: in inima si suflet...tu intri asa usor
Ea: iti aud suflarea desi acum imi esti asa departe...
Je: imi aduc aminte melodia cu "ploua infernal in luna lui Marte"
Ea: o coincidenta sau totul vrea sa devina realitate...
Je: pina si apa pe care o beau acum pare sa isi fi castigat aceasta noua calitate
Ea: te cred si eu... cand buzele-ti spun astfel de vorbe atat de minunate...
Je: dar oare cum, nici gandurile nu mai pot fi dresate?
Ea: ba pot fi... cum crezi ca au inceput sa zboare asa departe?
Je: alaturi de doi ochisori verzi..cum as putea sa fiu in alta parte
Ea: alaturi de zambetu-ti alaturi de mister, de soapte... dar mai tre sa pun mana si pe carte
Je: atunci mai imi ramane doar sa te mai las sa si inveti
Ea: oh... dar stiu iubite c-ai sa ma astepti...
Je: ma duc atunci...mai fug dintre acesti 4 pereti.

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc