Nimic nu se "intampla", totul se petrece 17.12.2007

File de jurnal


*Ma dol piciolusele*


*Daca ar fi ca sa aleg o zi care sa se repete la nesfirsit, as alege-o pe cea de azi.*


*Tehnici de antrenament pentru vedere

De mare ajutor, mai ales atunci cind avem privirea incordata este tehnica numita "palming". Se freaca usor palmele inainte dupa care se pozitioneaza mainile ca si in desenul de mai jos




De asemenea mai exista un exercitiu care ne imbunatateste mult memoria viuzala....si care consta in evocarea camerei in care stam de exemplu si apoi recreerea ei in minte, dupa care se deschide ochii si se compara ...(mai se intimpla sa uiti un perete, o fereastra...chestii din astea minore...mai sunt si altele...dar...*

*Va vine sa credeti sau nu, dar am reusit sa ma pierd in Bucuresti, cu toate astea pina la urma m-am regasit.*

*Am vazut de asemenea spectacolul pentru copii din piata Universitatii , unde erau renii, mos Craciun, un stol de ingerasi, lupul cel rau, ursul polar si vreo doi pinguini. Mai erau de asemenea si citeva statui....simpatice de fel. A fost fain cand Magicianul (aka Marian Ralea) a jucat un joc cu copii in care avea o foaie pe care scria: Draga mos Craciun, vreau si eu...si punea copii aia mici care inca nu stiau sa citeasca sa spuna ce cred ei ca scrie acolo in continuare. Unul a zis ca el de fel nu maninca ciorbica, dar daca ii aduce mosul ce va cere va minca 3 farfurii, nu a specificat insa daca pe zi sau in tot anul....hmm...mosul nu e un bun negociator..*

*Cum ziceam, a fost fain acolo, a fost muuuuuult mai fain pe urma*

*Carcotasului care spune ca nu mai e la fel ca inainte pe acest blog ii raspund....asa si?*

*Renuntam la actualul consilier de imagine, dar ce fac eu de ziua mea cand vreau sa imi cumpar un costum? Cineva dispus sa bata magazinele impreuna cu mine? GK Tismulitzele alea?*

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc