Nu exista intimplare? II

Probabil ca nu mai stia nimeni ca mai exista si alte pagini....care umbla in voia vantului....ajungand la cei care au nevoie.
Iar daca cineva ar fi clarvazator...(termen care vine de fapt de la francezul clarvoyance - termen ce se refera la oamenii odihniti si fericiti pentru care lumea nu are tonuri gri ci mai degraba roz....adica viu colorate....toal diferit de ceea ce se crede azi ca se refera cand spui acest termen)...aceasta ar fi urmatoarea pagina...



*****
*Azi ma gandeam la ea....dar nu la modul...ce o fi facand ea acum...unde o fi....oare rade cand va citi sms-ul?...nu....ci ca si cum undeva o forta de atractie mai mare decat cea de 9,813 m/s2 cat este ea de fapt la latitudinea si longitudinea oraselului meu atragea magnetic toate gandurile mele acolo...*


*Pare destul de pretentioasa atunci cand vine vorba de nume....asa ca o sa ii zic iubi.....si cum acesta poate fi sau nu fi considerat diminutiv atunci cand rad si nu mai imi incap in piede de draga ce imi este...o sa ii zic iubi micã*


*Mi s-a reprosat ca talentele mele oratorice sunt zilele astea aproape nule, si ce...parca noi am trai ca sa mincam ce castigam, sau sa castigam ce mancam....va rad in nas voua dragi exegeti (tu fratele meu stii unde gasesti raspunsul la ce inseamna asta nu , chiar aici ).*


*Citesc mai sus si imi zic...noroc ca nu maninc prea mult...pot proba cu martori!*


*Citit una bucata banc cu manele...prost da bun.*


*De amintit omule...data viitoare cand scrii ca disperatul.....mai multe pagini da si tu save din cand in cand...face minuni....oricum...stiu eu ca tu tastezi repede...asa ca nu imi fac probleme...5 minute si ai scris iar...face bine la absorbtia calciului in zona carpiana si metacarpiana.*


*Prieteni sunt acele persoane, care te iubesc, cu toate ca te cunosc bine. *


*Cum sa inveti latina intr-o zi. Nu ma intrebati cui ii trebuie...da oricum punem linkul.*


* Imi este dor deja de caracterele kanji...asa ca linkul asta e doar pentru mine curiosilor! *


* A nu se incerca acasa!!!
QUOTE(Addrian @ Jul 13 2006, 09:55 AM)
Buna ziua,
Doresc sa ma sfatuiti ce se poate face in cazul unui hematom cranian rezultat in urma unei lovituri puternice la cap.Nu este foarte mare, este pe partea stanga si reduce concentrarea, persoana vorbeste mai greu si isi misca mana stanga cu greutate.Multumesc anticipat!
Gheata si cat mai repede la urgenta, camera de garda .Nu-i de gluma cu astfel de lovituri. *



*Cantec pentru iubi scris a-gramat: Have U (You) Ever Really Loved A Woman - parca Brian Adams

+ poza pentru ea bonus *












* Mai sunt 2 zile*


*Abonamentele vodafone sunt destul de convenabile...stau si ma intreb unde e tzeapa pe care vor astia sa ne-o dea (ma simt urmarit da.....need medical care....piei drac mic din spatele meu...*


*M-am dus sa beau un pahar cu apa si a mai aparut un rand...ma...tu dormi...asta nu e cugetare...*


*Pentru a atenua efectul randurilor de mai sus....cautam pe google....(nu cat de mare e nasul lui gogu kaizer...asta stie doar el si bine face sa nu spuna la nimeni - GK respekt bro' )...*


*Nimic interesant.....noapte buna....tuturor......sa cada cortina*

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc