A fost odata



A fost odata ca-n povesti...a fost ca niciodata

Asa se zice acum...totusi versiunea mea imi place sa fie putin altfel.

Imi inchipui un fluture imens care bate din aripi...incet incet.....iar de pe aripile lui un praf argintiu se asterne peste universul inca necreat..

Din sclipirile diafane luau nastere stelele...iar apoi planetele.....si incet incet universul aparea asa cum il stim. O planeta. Doua suflete pereche. Si apoi........o explozie a unei stele, doar pentru a arata chipul ei...unei intregi galaxii.

Delfinii. Au o limba destul de complexa, fiind posesorii a cel putin de trei ori mai multe nuante pentru a exprima ceva decat limbajul uman. Au cu 250% mai multe circumvolutiuni decat creierul omului. Poate ca nu oamenii sunt cele mai inteligente fiinte de pe pamint. Furnicile au o organizare infinit mai complexa decat orice societate existenta, creeata de om. Si totusi noi ne arogam cu mandrie statutul de trestii ganditoare. Si cainii viseaza. Dar poate ca noi suntem cei care putem sa facem visele sa devina realitate. Deseori imi doresc ceva, pentru ca apoi acest lucru sa vina de la sine. De obicei vreau o pizza sau o ciocolata. Si cineva vine destul de repede si imi ofera acest lucru. As putea sa spun ca mi-a luat multi ani ca sa pot sa intalnesc sufletul meu pereche. Nu exista persoane mai mult sau mai putin blonde. Insir cuvinte fara noima. Dar sunt fericit. Am invatat sa ma bucur de fiecare moment. Si tot ce mai astept acum. Ar fi explozia unei stele. Care, cu un ultim efort , sa imi arate inca o data chipul ei.



01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari