'Adieu'

Ma simt totusi obligat sa iti scriu....macar sa imi iau adio....ma gandesc...poate imi va fi mai usor (nu stiu daca va fi sau nu dar incerc). Spui ca nu vrei sa faci pe cei din jur sa sufere, dar totusi cuvintele tale ranesc. Ce sa mai zic? Ca am fost mai degraba dezamagit de explicatia ta (cine m-a pus sa intreb?) decat de ceea ce ai vrut sa imi spui (era oarecum previzibil avand in vederea reactia ta de a evita - aparuta sa zicem recent). Ma gandeam totusi ....si intr-o unica fractiune de secunda am vazut totul ca un film...din perspectiva unui spectator aflat in fata unui ecran de cinema. Am vazut statui aplaudand, 2 porumbei pe marginea unui bloc,vazuti de pe o bancuta, 2 persoane ratacite pe strazi, strada George Clemenceau, parcul Cismigiu (acum stiu ca nu e Herastrau ), troleele si tramvaiele care merg pe o anume ruta, briose, broscuta din lac, patinoarul , 2 artisti autohtoni desenand, statui in cerc, ferestre de liceu, biserici care nu sunt biserici, tzismulitze, cadouri,Basescu, plimbare, catel cu urechi care se misca, doi oameni inbracati in robe monahale,ultima "la revedere", evitare, iarna afara si in suflet. Sunt trist, dar nu vreau sa se vada asta. As putea zice ca eu am "vazut" chiar si atunci cand "priveam" insistent. Inclin sa cred ca tu ai "privit", dar nu m-ai "vazut". Adieu!Iti promit totusi sa te sun de ziua ta. Asa...ca intre prieteni.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc