Anul ce va urma...




..o sa fie cel mai cel an din toate cele care au fost...

La fiecare inceput de an am prostul obicei de a face un scurt rezumat al realizarilor mele pe anul ce a trecut...si citeva directii pentru cel ce va urma...




Ce nu se incadreaza anul acesta...adica 2007

1. Vreau sa imi iau masina....nu stiu cum si cu ce....dar o sa vad

2.Vreau sa ma apuc sa fac poze...dar nu din alea cu camera digitala ....am zis poze...din alea de se developeaza si se pun pe hartie. Mai trebuie sa ma interesez de un aparat care sa fie bun in privinta raportului pret/calitate.

3.Cheltuieli estimate (asa la o prima vedere..)~7500 ron. Venituri estimate...tot la o prima vedere..(fara marele premiu la loto) 10000 ron. Diferenta va fi investia probabil in diverse articole de prima necesitate, de lux si bineinteles una saptamina la mare.

4.Vreau sa fiu indragostit cel putin 365 zile din anul care va urma.

5.Proiectul cu invatatul limbii spaniole si a cantatului la pian l-as lasa totusi pentru anul urmator.

6.Un program de lucru ceva mai flexibil decat cel care il am acum...adica....de gasit pina maxim in iunie-iulie.

7.Se spune ca exista tratamente pentru zapaceala....ma scuzati deficit de utilizare a atentiei distributive...ne vom interesa si vom aplica..

8.Vreau sa....mai fac multe...dar...se pare ca nu mai am chef sa scriu.




Anul a inceput......urmeaza sa stabilim strategia....si sa vedem ce va urma...

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc