Da sau nu?



Ce imi place:fulgerele in timpul unei furtuni

Ce nu imi place: frigul




Ce imi place:portocaliu

Ce nu imi place: Chanell no 5




Ce imi place: mi-e dor de tine

Ce nu imi place:zi ceva frumos




Ce imi place:ochii tai

Ce nu imi place:103 km




Ce imi place: sa scriu

Ce nu imi place: sa astept




Ce imi place: litera D

Ce nu imi place: inconsecventa




Ce imi place:sincronicitatea

Ce nu imi place: desincronizarea




Ce imi place: sa te tin de mana

Ce nu imi place: ca nu am aparat foto




Ce imi place: sa patinez

Ce nu imi place: sa stau la coada




Ce imi place: sa iubesc

Ce nu imi place: sa urasc




Ce imi place: sa ascult

Ce nu imi place: sa plictisesc lumea (asa ca ma opresc aici)



01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc