Matza!

din cele scrise aici trag concluzia ca am fost provocat!

5 secrete despre mine(hmm trebe mare bagare de seama ca ma citesc si persoane care nu trebuie sa stie anumite lucruri - sefi..alea alea..se stiu ei ) :

1.prin clasa a 5-a am pus un fular si am sunat la casa de comenzi unde am comandat cam tot ceea ce trebuie la o petrecere si am dat datele lui colega-miu de banca. a doua zi eram la el...si au venit aia cu toate bunatatile..si el a vorbit cu maica-sa..parca si acum aud.."ia bani de pe frigider si plateste oamenilor..cred ca taica-tau a comandat.." . Va dati seama ca nu am simtit nevoia sa ii spun asta.

2.din cand in cand mai furam din maruntul de pe masa de la mama si ma duceam sa imi cumpar timbre.

3.intr-o zi de vara calduroasa am umplut 6 pungi cu apa si impreuna cu fratemeu ne-am suit pe bloc de unde le-am aruncat drept intre cele 2 bancute unde jucau table si sah pensionarii. nu s-a descoperit autorul, deoarece noi stateam pe cealalta parte a blocului.

4.cand incepuse sa aibe frate-meu sedinte cu parintii ma duceam eu si cand veneam acasa ii asiguram pe ai mei ca au cel mai cuminte copil din lume. numai eu stiu ce imi auzeau urechile.

5.in clasa a 8-a cand imi placuse de o colega ii scriam biletele care ajungeau la ea in cele mai ingenioase moduri...ajunsese sa ii banuiasca pe toti ca ii trimit biletele....pina am avut curajul sa ii zic dupa vreo 3 saptamini.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari