Poveste

Sunt obosit. Poate pentru ca am avut o gripa rebela...care m-a stresat inca de luni. Totusi au fost si beneficii. Chiar daca gripa s-a perelungit poate din incapatinarea mea. Cum zicea si al meu sef..."Trebuia sa vii tu miercuri la munca a...pina acum iti trecea de mult." De fapt nu mi-a zis doar o data. Ci de trei ori...dar eu un si nu....angajat model. Pina in momentul in care abia m-am mai tinut pe picioare. Si am fost trimis acasa. Ha! Ha! Mai aveau oleaca si ma duceau pe sus. Asa ca acum imi permit sa lenevesc intr-un concediu luat volens-nolens. De 2 zile stau in pat. As duce dorul doar unui pahar de suc. Stau si ma uit la filme. Pina acum mi-am facut norma pe luna aceasta. Mai am putin si trec in februarie. Cu vizionatul filmelor. Daca mi-ar trece si durerea de cap. Ce sa fac. Astept. Linistit. O sa treaca si asta cu timpul.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari