Supercalifragilistic expialidoucious



Cum este posibil ca o persoana sa creada ca eu nu sunt eu?

Asa impresie pot face? Prima oara eram gata sa rad, dar totusi , gandindu-ma, am inceput sa ma intreb cum de nu putem fi la fel tot timpul? Oare cate masti purtam? Avem cate una pentru fiecare situatie. Dar ne obisnuim atat de mult cu ele incat nu ne mai putem desparti.

Se zice ca de obicei prima impresie e cea corecta. Nu sunt de acord. Deoarece o idee adevarata despre o persoana se obtine mult mai greu, de obicei cunoscand acea persoana in situatii limite dar si atunci cand este plictisita.Ce as putea zice? De obicei ne este greu sa ne cunoastem pe noi insine, asa ca rareori am putea zice ca putem cunoaste o anumita persoana.

Si, ca atare, putem zice ca stim pe cineva atunci cand ii putem anticipa miscarile? Sau atunci cand ne-am obisnuit cu prezenta acelei persoane? Ce inseamna a te obisnui? Obisnuinta creeaza rutina? Rutina creeaza plictiseala..iar plictiseala ucide vise. Visele sunt facute pentru a fi traite. Ca si viata. Punct.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc