Am chef de scris

  • De amintit sa vad daca si cu cine ma mai duc cand o sa imi ceara sa confirm cele 2 rezervari pentru Paris de pe 15 martie.
  • Sa fim serios: aud astazi un comentariu cum ca aportul lui Moga la melodia Mr.Originality a fost decisiv. O fi banc?
  • Scurt moment istoric : Bătalia de la Termopile a fost o bătalie faimoasă între persi şi o alianţă de oraşe stat din Grecia în august 480 î.Hr. Deşi raportul de forţe era clar în defavoarea grecilor, şi bătălia a fost pierdută, scopul acesteia a fost atins. Cu cei 300 de spartani şi aproximativ 7000 alţi greci, Leonidas, regele Spartei a reuşit să încetinească armata persană suficient încât să ofere timp restului Greciei să se pregatească pentru confruntarea decisivă. În acest timp Atena a fost evacuată în totalitate, şi flota grecească (în majoritate ateniană) a fost pusă la punct.
    Persanii (peste un milion după Herodot) au fost conduşi de regele Xerxes I. Ideea ar fi ca oricum murim pina la urma, asa ca e de preferat sa murim luptand. Daca va intrebati ce a fost asta, va zic eu. Leac contra depresiei.
  • Cine sa va inteleaga? Adica urmatoarea fraza e un repros, o ironie fina sau o declaratie de dragoste , citez " I really want to be your Sancho, to join in your battle against windmill. Why? Because i care." Citisem eu odata Cervantes, dar tot is descumpanit...
  • Stateam si hoinaream prin viitor, ma gandeam ca si ea va imbatrani, si va muri, si in 7 ani dupa aceea tot ce va mai aminti lumii de o scurta existenta va fi un maldar de oase. In acel moment s-a intimplat. Am perceput simultan lumea si ea pe mine de asemenea. Am vazut concomitent oficialii Gloriei pregatind un meci amical cu Delta Tulcea (sa nu uit sa ii zic lui frate-meu ca tot vroia sa vada un meci), Tariceanu razand alaturi de niste chinezi, golul lui Sheshcevnko, umarul care inca il durea pe Geani, Paul vorbind la telefon, Roxana jucandu-se cu Alix la Lyon, o fata privind suparata spre nori in Zimnicea. Si am inteles si ce vroia sa spuna Borges... Asa e.


02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc