apropo de scris

-maine e 1 martie, sa nu uiti: ai de luat 6 cadouri.
-a mai trecut o zi....nu cumva erai dator cu ceva sa scrii?
-eh...si acum ca mi-am lasat mesajele...sa rectific...azi e 1 martie, prima zi de primavara (zic unii, la frigul care e acum zici ca de abia a venit iarna..anotimpurile astea care au luat-o razna..o sa mai apuc sa ma dau si eu cu sania pe vreun derdelus?
 -si apropo, de 4 zile nu am mai vazut nici un film, numai desene animate , piticii de gradina aveau dreptate, sunt tonice, ma apuc sa invat si eu japoneza, ce mama ei de treaba, am vorbit cu meseriasii in domeniu, au zis ca o sa imi ia vreo 8 luni sa ma descurc, cam mult dar se merita.
-de cautat albumul ala Sabotaj 3, a..pardon..Vocabule 2 ii zice acum la taraba si ultimul a lui F.Chilian sa vedem cum au iesit..
-de bagat mintile la cap ca o iei razna.
-Paule, acum merge sa pescuiesti la WOW..pe serverul ala...sa stii.
-Feli, cand o sa imi aduc aminte o sa te sun...
-3 lucruri nu imi plac la mine, cum sa scap de ele?
-cine erau Demetrios Poliocertes si Antigonos Monoftalmos - de cautat!

Pa calculatorule, te mai deschid maine seara cand scap de pe la scarbici.

02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc