Bucuresti - jurnal de bord

Acum sa zicem ca e un moment mai potrivit sa rad, pardon sa scriu...ca tocmai ma uitam la visurat care a pus filmuletul cu piticu.

orele 12 +/- ceva: visurat ma anunta ca intra in buzau, ma culege de pe drumuri si plecam spre Bucuresti, cu al nostru "best driver in the town" gicu pisicu ( daca as fi condus asa superb ca el...zau ca imi cumparam masina a doua zi....dar mie imi e frica sa intru in Bucuresti cu masina, mai degraba o las la intrare si iau tramvaiul, in fine sa nu aberez pe alte meleaguri )

orele 14 si un pic: intram in colentina si ne ghidam cu succes dupa una din multele agende ale lui visurat. Avem ca punct terminus Piata Rahovei...care in mod curios parea a fi in partea cealalta a orasului. Adica Paul .

orele 16 aproximativ: vizitat casa poporului la propriu, pe cel putin 3 laturi din cele 4 ale sale. Mirat, observat, plecat spre Rahova.

orele 18 sa zicem: ajuns la Paul , stabilit ca directie de lucru Regie, unde de altfel am si ajuns. Mai exact pizzeria Max un loc frumos sa zicem (ceea ce am discutat in fuga cu XXXX , ups..nu tre' sa stie lumea cum o cheama pe tanti aceea simpatica care ne-a servit, nici la ce facultate e sau cit si cum lucreaza ), vazut una gagica buna Feli (ramine pe data viitoare deci! )dar de unde am plecat oarecum goniti pe motiv ca erau rezervate mesele de la ora 20 ) . Asa ca eu, visurat , gicupisicu si ada, paul si adriana,Tzushka ( axella se grabea si nu a mai venit), iar mai apoi culesi dupa drumuri (a se citi Piata unirii la metrou), piticu si cristina, ne-am indreptat spre casa unde ne asteptau Alex si Andra. Unde a fost totul bine si frumos pina in momentul in care visurat a spus ca cineva a pomenit de piticu si de rasul lui. Eh, in momentul asta a inceput totul, piticu a scapat un hohot de ras, iar noi nu ne-am mai putut opri (am ras de 3 ori cu lacrimi si asta spune totul - si daca nu credeti fur si eu cu tupeu linkul la filmulet dupa situl lui visurat ) . O bila neagra pentru aia care au fumat zeci de baloti de tigarete - nu ati vazut ce scrie mare pe pachet: Tigarile pot ucide( incet dar sigur, insa noi de fel nu suntem o natie de oameni grabiti nu? ) .
A urmat o pauza de somn, o mica intrecere amicala de drifturi (eu ziceam ca joc acceptabil pina am vazut-o pe ada, dar pina la urma e mai usor sa dam vina pe volan nu? care volan ne mai si zicea Paul ca nu il prea foloseste, propun sa mi-l dea mie data viitoare). visurat nu stie asta deoarece era plecat cu paul sa isi cumpere pix cu care planuia in secret sa il electrocuteze pe gogu. care gogu nu a putut veni de sambata pentru ca si-a luat...ups, il las pe el sa zica..cine sunt eu sa va stric distractia. Intr-un final foamea ne-a indemnat spre o pizza pe undeva pe linga Unirii (inca o monstra de soferie demna de orice capitala europeana - prietenii stiu de ce! ). Pizza a venit uimitor de repede spre deosebire de gogu, care a aparut intr-un tarziu. Cu bonus Scorpia si later tugurlan, drept pentru care a fost pe drept binecuvantat cu un mesaj de bun venit, a fost electrocutat si pozat in ipostaze indecente (intr-adevar nasul lui Gogu e nasul lui Gogu). Je nu a putut sa bea in adevaratul sens al cuvantului din cauza unor asa numite antibiotice si alte chestii mici si rotunde numite buline, s-a chinuit cat a putut, dar

In concluzie, aceasta intilnire a fost una care se merita repetata.
Mai multe detalii si poze gasiti aici, ca mie imi este lene acum sa editez sau sa mai pun si poze. Ma bag la somn.
Nu mai pot decat sa va urez sa aveti parte de ce am avut noi. Nici nu stiti ce ati pierdut.

02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc