Non-ipostaze

***

Toate lucrurile au un sfarsit . Bune sau rele. Tot ceea ce are un inceput va avea si un sfarsit. Mai devreme sau mai tarziu, in functie de energia care poate sustine procesul respectiv. Altfel spus, o consecinţă a primului principiu al termodinamicii, enunţat pentru prima dată de către R.J.Mayer în 1842, este aceea care spune că este imposibil să funcţioneze un perpetuum mobile de speţa întâi.Prin perpetuum mobile de speţa intai înţelegand un sistem termodinamic capabil să furnizeze lucru mecanic exteriorului fără a primi energie sub formă de căldură din exterior.
Traducere: Memento mori ! ( Aminteste-ti ca vei muri ! )

***
Mi manca Firenze, dove il ciela era un po' piu blu, dove il sole splendeva di piu. Mi manca Ponte Vecchio, mi manca anche il cafe a latte, che ce l'ho stato preso ogni matina a Caruso Jazz Cafe in Via Lambertesca...che tanto non c'e aperta fino a 5 Marzo ..
Ho lasciato 'la un po' di mio coure...

***
Net pe caiet. Asta e ultima faza pe care am comis-o. Sala de internet fiind la doi pasi din momentul in care am iesit din scara blocului. Sala la care i-as fi facut reclama daca avea site. Merita. Stau la net pe caiet mai nou, si la salariu, avans sau lichidare, platesc consumatia. In prima jumatate a lui februarie am 9,5 ron. Ceea ce nu e mult , tinand cont ca ora este 1,5 ron. Insa e de laudat ideea patronului (sa traiesti Dane!) care stie cum sa faca un client sa se simta bagat in seama. Luati aminte stimati viitori sau actuali manageri!
***
Discutie interesanta de la aceeasi sala de mai sus.
-Pai cum asa ma...eu am ditamai shamanul level 30 si healing-wave-ul meu da jumate din cat da preotul tau level 20?
-Da ma , dar ar trebui sa tii cont de faptul ca preotul are o orientare nativa spre heal, pe cand shamanul se ocupa de alte chestii, healingul fiind ceva secundar.
-Mda, mai bine luam warior si dadeam cu bata pina imi ieseau ochii ...

02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari