Pentru miercuri - adica azi

  • Ma...sa treci peste lenea aia care o ai si sa scrii odata chestiile alea ca iar uiti ideile si se mai pierde un capitol din cartea aia pe apa sambetei. Da, stii tu, cartea aia care o sa o termini in urmatorii 5-10 ani.
  • Tocmai am fost dus prin niste locuri unde nu ar fi trebuit sa fiu. Si acum mor de ras! Deci, teoretic azi exista solutii pentru orice, creme si tratamente pentru aproape tot ce ne deranjeaza. Stiinta avanseaza rapid. Exista tot felul de supe - creme - potiuni - etc, cu sau fara colagen, cu aroma de Amazon sau stepa in mijlocul lunii noiembrie, cu tot felul de formule mai mult sau mai putin futuristice (Paul tu sa cauti in Dex sa vezi ca nu zic prostii aici :P ) . Am incredere in stiinta moderna. Eu stiu ca omul va triumfa in cele din urma asupra materiei. Parca vezi peste X ani, la magazin, dati-mi si mie va rog un complex anti-troglodit ca am un vecin care serveste tigara seara pe scara blocului si ne umple de fum, sau si mai si, -O lotiune contra lipsei de educatie, pentru un cadou neinspirat , va rog.
  • Timpul le va rezolva pe toate, citeam pe un blog. Lipsa acuta de timp insa nu poate fi rezolvata. Nici gaura din stratul de ozon. Ce mai conteaza! Nokia - connecting people. Si mai inchide odata tembelizorul ala ca m-am saturat de atita circ. Panem et circenses! Asta era valabil la romani. La noi nici macar painea nu se mai da gratis. Am ramas doar cu circul.
  • Dispareti odata voi vampiroaicelor. Va ascundeti in voaluri safirii (ha!ha! stiu eu de la ce film mi se trage asta!). Va comportati de parca ati fi ca si noi, vrednici pui de ninja autohtoni. Asa ca ramine povestioara aceea veche cu Nastratin, care a fost intrebat de catre cineva in amurgul vietii: - Tu te comporti ca si cum ai fi intelept, dar eu de unde sa stiu daca esti cu adevarat?. Replica a fost pe masura: - Tu te comporti ca un om, dar eu de unde sa stiu daca chiar esti?
  • Moment de criza
De atita frig
inima mea a inghetat
probabil e de vina fermoarul chinezesc,
care nu a mai rezistat uzurii morale.
De atitea masti,
de atitia oameni care se incapataneaza sa se ascunda
in jurul meu
eu am uitat.
Uzura morala, morala verbala
un ametist agatat in cuier,
un trandafir stingher
un suflet de hingher.
Nimic nu ne multumeste,
in noi nu mai creste
nici o aripa, nici o cornita
Suntem doar goi.
Doar noi....

  • Ma intreb oare cit o fi o excursie pina in Vanuatu? Sa zicem de 7 zile? Da am aflat aici. Cred ca se merita.
  • In incheiere nu pot sa ma abtin sa nu zic ceva daca tot ma maninca limba. Imi povestea cineva ca are o treaba de rezolvat cu primarul. Doar ca nu reuseste sa dea de el. Faza cea mai tare e ca pina l-a urma a dat. S-au intilnit alaltaieri in Barcelona. Sa mai zici ca lumea nu e mica. Corolar al acestei teoreme neaplicate: Probabilitatea de a te intilni cu un membru al administratiei locale creste direct proportional cu numarul de kilometri pe care ii mai ai de parcurs pina la Miami.
Sa nu va mai plictisesc inutil. Pe data viitoare, dragilor!


02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc