Eppur si muove

Motto: What do we want?
Time travel.
When do we want it?
Is irrelevant.

Prima oara am crezut ca nu am auzit bine. Si i-am spus:
-Poti te rog sa repeti ceea ce tocmai mi-ai spus?
-Sunt venit din viitor, ma rog, nu din viitorul tau, apartin unei alte linii temporale...
-Gen universuri paralele, vrei sa spui?
-Da, Ceva de genul. Am venit aici sa te avertizez. Intreaga civilizatie este pe cale sa dispara. Din cauza ta. Acesta e momentul in care totul a inceput. De-asta am venit inapoi in timp exact acum.
-Stai putin ca nu mai inteleg nimic, i-am zis uitandu-ma la paharul de apa din mana stanga si la pastila din mana dreapta. Ce vrei sa spui? Cum adica intreaga civilizatie va disparea din cauza mea?
-Stiu ca pare greu de crezut, dar e adevarat. Ceea ce tocmai vrei sa faci, sa incepi un tratament cu Carbomidazole pentru hiperactivitatea tiroidei, va avea urmari dezastruoase pentru intreaga umanitate. In realitatea alternativa din care vin eu, nu am luat acest tratament. Si uite asa acest aparent dezechilibru hormonal m-a propulsat spre un nou salt calitativ al creativitatii, si chiar mai mult decat atat. Intr-o buna zi am constatat ca pot traduce undele radio electromagnetice ale convorbirilor pe mobil din jurul meu in imagini si sunete. Studiind acest fenoment eventual m-am specializat in cercetarea mentinerii tineretii si intarzierii imbatranirii - anti-aging technology. Inlocuitori bionici, Imbunatatiri artificiale ale simturilor, uploadarea memoriei umane, gandeste-te la ceva de genul si iti voi spune ca eu am inventat acest lucru in viitor. Uite-te la mine, imi dai 37 de ani dar de fapt am 173. 
Isi dadu jos geaca si ma lasa sa vad o tehnologie extrem de avansata atasata de mainile sale
-Exoschelet de titaniu, ochi bionici, gusturi si auz imbunatatit, spatiu nelimitat de memorie in Cloud si multe altele. Dar motivul pentru care sunt aici este o a doua sansa.In lumea mea sunt cea mai cautata persoana. A fost o uriasa dezbatere despre moralitate, religie si nemurire prin tehnologie. Intr-un final Biserica a castigat. Toate marile companii care cercetau biotehnologia au fost inchise, Extinderea vietii prin mijloace artificiale a fost scoasa in afara legii. Apoi planeta a incetat sa ne mai sustina, am incercat sa ne mutam pe o alta planeta dar era prea tarziu. Nu a mai fost posibil. Tot ceea ce vreau e ca tu sa iei o decizie in cunostinta de cauza.
Zicand aceasta isi puse gluga pe cap si iesi in strada. Dupa cateva momente se pierdu in multime. M-am gandit la vorbele lui. Si m-am decis. Am inghitit pastila si am baut putina apa. Intotdeauna am crezut ca in viata nu conteaza cat de mult traiesti, ci acele momente in care ti se taie respiratia. 

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc