Ganduri de Duminica

Curios lucru, de fiecare data cand sunt aproape de a imi implini misiunea, scopul vietii, asa cum il percep eu, acesta se schimba, transformandu-se in ceva mult mai mare, mai complex, mai profund si mai grandios decat as fi crezut cu putinta. Si o iau de la capat. Asta sa fie secretul vietii fara de moarte?

Asta ma face sa imi aduc aminte de vremea cand eram inca un vanator de miracole. Inainte ca cineva sa ma invete ca legile naturii nu cunosc exceptii, si ceea ce noi numim miraculos este de fapt un proces normal, dar pe care inca nu l-am inteles. Pentru ca, de fapt, intreaga noastra viata nu este altceva decat un sir neintrerupt de minuni, fie ca alegem sa le recunoastem sau nu.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc