Complicatii

Aveam un gol in stomac,
nici urma de fluturi,
ca un portar intre buturi,
am sarit din hamac.

Golul a urcat mai sus,
l-am simtit in inima,
din intuneric a venit lumina,
si nu mai e nimic de spus.

Gatul mi-a devenit insetat,
era ca un foc mistuitor,
nu mi-am dat seama de cine mi-e dor,
pana cand am zarit ultima carte.

Aveam careul de asi,
Ochiul deja mi s-a deschis.
Imi prevedeam viitorul cu dichis,
Eram cu totii cam retrasi.

Lumina a venit din nou,
probabil ca era scadenta,
m-am jucat cu omnipotenta,
intregul univers iesea din ou.

Muzica din capul meu era cam tare,
am deschis ochii , privirea mare,
ne indreptam cu totii spre vale,
si numai eu mergeam agale.


Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc