Explicatie dupa ratie

Probabil ca imi place sa simt adrenalina situatiilor limita, alta explicatie nu am pentru comportamentul meu din ultimele doua luni. Am inceput sa merg pe o strategie de risc maxim, castig maxim, ca si cum nu as mai avea rabdare sa tin in spinarea soarta intregii lumi, intr-o zi de luni sau joi, dar ramane intre noi ce am sa iti zic acum, nu sunt planuri pentru drum, nu vreau barca cu motor, ah, de as putea sa zbor ca in filmul urmator, pana peste 2-3 ani-anisori, cand mi se vor parea usori, dar mai e mult pana atunci, si eu nu stiu , vor fi si prunci, unul sau doi, dupa nevoi, sau poate dupa noroc, fiecare cu al sau soroc. Aproape ca as bea o bere, dar tot va zic la revedere.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc