Pe urmele lui Tom Sawyer

Am trecut podetul spre mica insula din josul raului. In mijlocul ei este o bancuta. M-am asezat si am scos cartea din rucsac. Era liniste. Cateva pasarele guralive mai intrerupeau linistea cand si cand. Pana au aparut barcile. Cârmacii comentau in portavoce: Faster, faster! Iar caiacele alunecau pierzandu-se in ceata din amonte. Soarele a inceput sa coboare alene dupa case, iar tantarii bazaiau amenintator. M-am decis sa ma indrept spre casa. 138 de pagini citite. Nu e rau pentru ziua de azi. Gandul imi zboara la coferul de limonada dupa noptiera. Facut cu fructe adevarate, nu cu sare de lamaie ca limonada cumparata de Rapid Ionut din barul ala de fite. O seara buna va doresc.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc