Ou s'ont les neiges d'antan?

Sau cum ar zice francezul, unde sunt zapezile noastre de altadata? Din ce in ce mai multe persoane se plang de vremea schimbatoare, si trecand peste dorinta omeneasca de a vrea un pic de racoare si vant vara, si un pic de caldura iarna, este din ce in ce mai clar ca se intampla ceva acolo. In ultimii ani am vazut cutremure devastatoare, tsunami, uragane, taifunuri si alte asemenea minuni. Sa fie oare Pamantul incercand sa scape de acest virus numit umanitate, sau suntem tot noi cei care ne taiem craca de sub picioare? Teoretic, nu avem cum sa stim, dar daca am fi educati, sau mai degraba reeducati, in spiritul apropierii de natura, am putea sa declansam o transformare globala. Numai ganditi-va, o zi in care sa reducem consumul de curent, raportat la 6-7 miliarde cati suntem, ar putea prelungi viata planetei cu inca 120 de ani. Sau suntem prea egoisti ca sa ne gandim si la nepotii nepotilor nostri? Eu sper ca nu.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc