Studii

Citesc si scriu, si scriu si citesc, alcatuind rezumate dupa o metoda perfectionata chiar de mine. Sunt atat de multe de analizat, incat chiar si dupa ce am mancat, ma apuc iar de invatat, de rezumat si de pictat. Lucrez la 2-3 proiecte deodata, am si uitat de inghetata, la nu conteaza ce nivel, s-a cam topit prin frigider. Folosesc un derivat al metodei Pomodoro, doar ca in loc de 15 minute, si pe urma inca 15, si inca 15, atata vreme cat e confortabil, eu ma rezum la sesiuni de 45 de minute, urmate de 15 minute de pauza, in care este de preferat sa fac ceva miscare, poate chiar o plimbare, unde nici eu nu stiu oare, dar fara de care, in lipsa de activitati intelectuale, care interfereaza cu proiectele tale, restul ar fi doar vorbe goale. Si ajungem din nou la care pe care. Este de preferat sa construiesti obiceiuri si inlantuiri mentale, asemanatoare reflexului conditionat, nu e pacat, pentru ca efortul nu mai e limitat, ca in cazul vointei, care mai devreme sau mai tarziu lasa loc neputintei.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc