Crizantema

- De ce ai venit singur? Nu stii unde te afli?
-Ba da, dar am fost curios, nu am intalnit nici unul dintre Vechii Zei pana acum.
-Ce te face sa crezi ca El vrea sa te vada?
-Aduc solutia problemei.
-Care problema?
-Problema care a existat dintotdeauna, inca din prima zi a vietii tale. Intreaba-L daca vrea sa ma primeasca si vom vedea.
-Un moment.
Piticul albastru se intoarse si intra in camera tronului. Dupa cateva minute se intoarse.
- Poti intra. Nu te astepta ca sa iti fie iertate crimele. Si lasa toate armele aici. Inclusiv acul de par. Asa a zis.
(Deci poate vedea viitorul, imi zic)
-Pot fi oriunde in timp sau spatiu, simultan. Cand esti atat de aproape de perfectiune asa cum suntem noi, acesta e unul din avantajele colaterale, sa zic asa! imi spune El in momentul in care intru pe usa. Si nu, nu pot citi gandurile, dar pot vedea ceea ce vrei sa intrebi peste cateva clipe.

Il recunosc, si ma intreb daca a luat aceasta forma pentru a imi fi cumva familiar, sau aceasta este forma lui dintotdeauna.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari